miercuri, 29 decembrie 2010

Handicap social. Ediţie limitată de sărbători

Azi, ca o paranteză în timpul meditaţiei la mate, s-a adus vorba de iubiţi, de poveşti de dragoste, mai ales de Revelioane petrecute alături de partener. Până şi tipa care ne meditează este îndrăgostită lulea şi ne povestea de planurile ei!

''Tu ai vreun iubit?'' Uhmm, nope. Dacă aveam, poate c-aş fi început să mă laud şi eu. Aşa că nu mai întreba. Mă faci să mă simt în inferioritate - pe tine te iubeşte universul, pe mine nu. ''Aaa, nu ai?'' Femeie, nu înseamnă nu. Sunt singură, single, it's complicated, văduvă, etc., cum vrei să-i spui tu... ''Aaaa, păcat...'' şi se întoarce să vorbească despre acelaşi subiect cu colega mea.

N-am pe nimeni pentru moment! WTF, brusc am devenit chiar atât de neinteresantă sau ce?

Un comentariu:

  1. Ei, n-o lua asa in tragic. Eventual mai schimba compania, ca nu toata lumea e chiar asa de fixata pe un singur subiect...

    RăspundețiȘtergere