sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Next Xmas I'll give you my heart!

Astăzi a fost o zi minunantă, cu sculat târziu, o cafea bună, cu mulţi oameni plini de viaţă, multă energie, multă bună dispoziţie... Azi a fost una din zilele în care mi-am pupat părinţii până i-am albit şi le-am spus că îi iubesc... una din zilele în care îmi venea să dansez pe stradă... şi în care mi-am format noi vise.
Pentru mine urmează o nouă etapă spirituală.

Mă simt din nou copil. Un copil d-ăla naiv, dar energic şi iubăreţ. De-abia aştept luna decembrie...
Pentru colinde, zăpadă, feţe zâmbitoare şi multă, multă dragoste!

Îl aştept pe Moş Nicolae cu ouăle alea de ciocolată învelite din nou în staniol, ouăle Kinder Surprise cu care am crescut.
Aştept vacanţa de iarnă şi sejurul la munte, ca să-mi reîntâlnesc nişte cunoştinţe vechi... şi să cunosc oameni noi.
Aştept emoţia primei ninsori de anul acesta, sperând să mă prindă într-un context magic.
Aştept să plec la colindat în ajun de Crăciun şi să închei datina cu un vin fiert şi cu o felie de cozonac pufos la miezu nopţii.
Aştept să primesc propuneri pentru revelion şi să le împac pe toate cu un taxi alergând nebun în toiul nopţii.
Aştept să ciocnesc paharul de şampanie de Anul Nou şi să îmi pun o dorinţă, spunându-mi că cel ce tocmai a trecut a fost unul dintre cei mai frumoşi şi interesanţi!

Nu-mi mai este dor, retrăiesc!

2 comentarii: